Salam.

INGATAN: Artikel ini ditulis berdasarkan pengalaman serta pemerhatian kehidupan peribadi penulis. Terdapat kemungkinan isi-isi yang dikemukakan berbeza kepada setiap individu. Setiap pembaca berhak untuk tidak menerima bulat-bulat apa yang ditulis. Setiap teguran, komen dan sumbangan dalam sebarang bentuk amatlah dihargai.

Jumaat, 4 November 2011

Cerita exsmdso 16~Renggah lagu 'I can't live'.

Cerita exsmdso 16 drp 50

Kapitan bercerita;
Aku ni cerita tak la banyak ingat sangat, tu pun Mat Wee dah karau semua sampai aku kena sebat pun dia dah habaq.
Yang aku masih ingat masa Tkt 3 dulu, masa hari Guru kut kalau tak silap.Aku pi depan menyanyi satu lagula, konon nak hadiah kat cikgu. Kalau tak silap lagu 'I can't live' dari 'Air Supply'., punyalah penuh perasaan sampai loceng tamat sekolah pun aku duk pulun nyanyi lagi. Budak budak kelas lain yang lalu tepi kelas nak balik pun naik heran aku dok renggah kat depan kelas tu. Sampai la ni pun kalau ingat kisah tu aku tergelak sendiri.

Tu la zaman persekolahan kita dulu, semuanya yang kita buat langsung tak pikiaq apa, main boh saja, janji happy.


Walau apa pun, inilah perjalanan hidup yang mematangkan kita, menjadikan kita lebih dewasa. Berubah kepada yang lebih baik.
Cerita Asal: Kapitan Salehi Hassan. Terima kasih kongsi cerita di sini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan