Salam.

INGATAN: Artikel ini ditulis berdasarkan pengalaman serta pemerhatian kehidupan peribadi penulis. Terdapat kemungkinan isi-isi yang dikemukakan berbeza kepada setiap individu. Setiap pembaca berhak untuk tidak menerima bulat-bulat apa yang ditulis. Setiap teguran, komen dan sumbangan dalam sebarang bentuk amatlah dihargai.

Selasa, 14 Februari 2012

Hantu api terbang


Masa tu umoq dalam 5 ke 6 tahun gitu. Tinggai dgn mak sedara di Kuboq Panjang. Masa tu takdak lagi bilik ayaq dan tandas macam laani. Satu malam tu nak 'kencing'....turun pi pelantar. Masa dok turun tu...tiba2 tanah jadi terang walhal masa awal tadi tidaklah gitu... Bila cuba tengok arah cahaya tu...baru nampak satu bola api terbang di antara 2 pokok bermula dr satu rumah yg tak jauh dr situ....entah benda apa pon tak tau. Benda ni berlaku dua kali selama saya dok di rumah tu. Bila saya tanya mak sedara..dia jawab," ada orang buat"....sampai ke laani saya tak paham apa maksud mak sedara saya tu....Org kata langsuair...Saya no komen...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan