Salam.

INGATAN: Artikel ini ditulis berdasarkan pengalaman serta pemerhatian kehidupan peribadi penulis. Terdapat kemungkinan isi-isi yang dikemukakan berbeza kepada setiap individu. Setiap pembaca berhak untuk tidak menerima bulat-bulat apa yang ditulis. Setiap teguran, komen dan sumbangan dalam sebarang bentuk amatlah dihargai.

Selasa, 18 Oktober 2011

Cerita exsmdso 5~Sesat

aku turun sini, patutnya aku pi stesen bas MARA..


 He he he..Sesat pulak dah!
Aku ada satu cerita ringkas. Aku sebenarnya pernah sesat di pekan ASetaq.Turun bas di stesen bas lama, Jln Langgaq.., aku patutnya pi stesen bas MARA tapi aku pi langkah jalan langgaq pi jalan sultan badlishah, sedaq-sedaq dah sampai dekat stesen bas baru di telok Wan Jah nun. Letih juga la menapak balik. Sampai belakang Hankyu Jaya dan pekena ais kacang Tat Bagdad semangkok;..lega. Heran..macam mana boleh terlepaih pi ke sana.
(ke tiga2 stesen bas tersebut sekarang dah bertukar fungsi....stesen bas semua dah pindah ke Kompleks Shahab Perdana)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan