Salam.

INGATAN: Artikel ini ditulis berdasarkan pengalaman serta pemerhatian kehidupan peribadi penulis. Terdapat kemungkinan isi-isi yang dikemukakan berbeza kepada setiap individu. Setiap pembaca berhak untuk tidak menerima bulat-bulat apa yang ditulis. Setiap teguran, komen dan sumbangan dalam sebarang bentuk amatlah dihargai.

Rabu, 14 Disember 2011

Telanjang~Malu aih!

Hari : Rabu, 7 Dis 2011
Waktu :  8.30am-12.45pm
Lokasi :  Dewan TAR
Perihal : Taklimat SPR


Aku kena marah dgn kekawan yg sama2 pi taklimat bila nak buat claim. Depa marah bila depa minta aku buat claim macam depa. Kalau sesat dlm 1 ke 2 km aku kata boleh jugak laa...ini sesat dekat2  20Km pergi balik. Aku kata aku claim ikut jarak yg speedometer keta aku tunjuk tu saja. Banyak mana dapat, banyak tu saja laa....depa kata SPR makan lagi banyak! Laa....masa orang, marah bukan main, bila sampai peluang kat dia...buat2 lupa pulak. (mungkin taya kancil kecik kot no....)
(Telanjang di sini bermaksud 'membuka/mendedahkan segala-gala untuk pengetahuan orang lain' sebagai panduan hidup)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan