Salam.

INGATAN: Artikel ini ditulis berdasarkan pengalaman serta pemerhatian kehidupan peribadi penulis. Terdapat kemungkinan isi-isi yang dikemukakan berbeza kepada setiap individu. Setiap pembaca berhak untuk tidak menerima bulat-bulat apa yang ditulis. Setiap teguran, komen dan sumbangan dalam sebarang bentuk amatlah dihargai.

Ahad, 4 Disember 2011

Cerita exsmdso 41~kena kepong budak Asma dan Bahiyah.

41 drp 50 cerita
Tingkatan 3
Masa tingkatan 3, tiga kena tawaf Tong Taik (Tahi) sebab tak buat kerja Sains Cikgu Sopiah Ibrahim. Sebab tu lah aku slow sikit to catch the flying colours.

(Chronology of events hangpa susun sendiri). Playing small ball at the tennis court is the best memory of all. Tiap 2 bulan kena tukag kasut, sebab tapak kasut huih. Siap kena marah dengan Pak aku. Moha ngan Lut, the best strikers. Panas baran..Asri Tonggek. Paling kassag Chop Askar, Unta (Effendi). Aku depa dok suruh Full Back. No potential to be a striker.Tukang wak mai bola Moha dan Chanandin.
Paling malu bila naik bas dari Langgar mai sekolah, dikepung budak Asma dengan Bahyah. Depa semua cakap oghang puteh sama-sama depa, kita dok ghenyih macam siput babi...
During that time English for us... only Yes, No, Allright, Thank you. Bila periksa tiru Chanandin. Nasib baik Bai tu pemurah. Mai SRP..kantoiii, dapat 6 (terkalih).

Yang aku tuleh ataih tu ceghita ka..drama pendek ka..telemovie ka...aku tak tau.

Cerita asai: Md Shuhaime Abd Rahman. AMK., BCK., ASK., Peg. Pentadbir Tanah Daerah Kulim, Kedah.
Walau apa pun, inilah perjalanan hidup yang mematangkan kita, menjadikan kita lebih dewasa. Berubah kepada yang lebih baik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan