Salam.

INGATAN: Artikel ini ditulis berdasarkan pengalaman serta pemerhatian kehidupan peribadi penulis. Terdapat kemungkinan isi-isi yang dikemukakan berbeza kepada setiap individu. Setiap pembaca berhak untuk tidak menerima bulat-bulat apa yang ditulis. Setiap teguran, komen dan sumbangan dalam sebarang bentuk amatlah dihargai.

Sabtu, 3 Disember 2011

Cerita exsmdso 38~Bang Lid Capek

38 drp 50


Tingkatan 2
Aku ambik buku dalam library. Penjaga library nama dia Bang Lid Capek. Dia repot kat Arwah Pak Tuan Syed Ibrahim. Pak Tuan rotan pungkoq aku, lepaih tu dia bagi aku Panadol.
Sebenagnya aku bukan nak curi, tapi nak pinjam, cuma tak habag. Bila aku hantaq balik, Bang Lid pulak mintak maaf kat aku.

Walau apa pun, inilah perjalanan hidup yang mematangkan kita, menjadikan kita lebih dewasa. Berubah kepada yang lebih baik.
Cerita asai: Tn. Hj. Md Shuhaime Abd. Rahman.AMK., BCK., ASK,. (Pentadbir Tanah Daerah Kulim, Kedah DA)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan