Salam.

INGATAN: Artikel ini ditulis berdasarkan pengalaman serta pemerhatian kehidupan peribadi penulis. Terdapat kemungkinan isi-isi yang dikemukakan berbeza kepada setiap individu. Setiap pembaca berhak untuk tidak menerima bulat-bulat apa yang ditulis. Setiap teguran, komen dan sumbangan dalam sebarang bentuk amatlah dihargai.

Ahad, 25 September 2011

Jangan Baca

Jangan Baca.
kerja-jgn baca.

 Artikel ni dah diberi tajuk "Jangan Baca".dan ni macam amaran jugalaa supaya anda tidak membaca artikel ini. Kalau anda nak baca jugak sampai habis, bacalah tapi jgn la mengata pulak bila habis baca nanti kerana aku dah bagi tau awal tadi supaya jangan baca. Sebenarnya bukan ada apa2 pon yg aku nak tulis kali ni cuma nak bagitau kat anda semua supaya jangan baca artikel ni kerana tidak mempunyai sebarang isi pon. Jadi tak perlu la membaca selanjutnya, hentikan bacaan anda setakat sini saja. Laa dok baca lagi....tapi kalau dah sampai tang ni dok baca lagi, bacalah sampai habis kot na....walaupun aku dah pesan tadi jangan baca tapi dok baca juga, apahal...memang kebanyakan kita suka buat apa yg org larang...tak caya? Tuu..yg anda baca dah sampai sini dah walaupon aku dah pesan jangan baca. Nak baca lagi? Tak payahlaa baca. Hentikanlah bacaan tu. Sia2 saja. Maaf la aku na kalau anda telah baca sampai habis. Anda memang degil kerana terus baca walaupon dah aku bagitau jangan baca....Abeh daa. Ha ha ha ha ha........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan