Salam.

INGATAN: Artikel ini ditulis berdasarkan pengalaman serta pemerhatian kehidupan peribadi penulis. Terdapat kemungkinan isi-isi yang dikemukakan berbeza kepada setiap individu. Setiap pembaca berhak untuk tidak menerima bulat-bulat apa yang ditulis. Setiap teguran, komen dan sumbangan dalam sebarang bentuk amatlah dihargai.

Jumaat, 23 Mac 2012

Sekolah dulu 5- Baju Sukan

Baju sukan
 
Waktu tu semua budak lelaki  sekolah rendah pakai singlet masa berlatih sukan dan pada hari sukan...budak2 pompuan tak ingat pulak macam mana pesyen depa.  Cikgu rumah masing2 kutip duit dari tiap orang buat beli singlet. Lepas beli singlet tu, cikgu tu celop saja singlet tu dgn dye ikut warna rumah masing2..masa tu macam ada kenuri di sekolah...ada 4 kawah dok masak baju..hahahaha....tak macam laa...semua beli siap ikut warna rumah, siap tulis nama rumah lagi. Singlet tu lepas celop dye, cikgu pon jemoq laa di panas matahari...penoh di padang....cantik jugak laa...ada 4 warna di padang tu...nampak meriah!

1 ulasan:

  1. Saya dah pernah kena dah...pakai t.shirt celup2 ni...,bila hujan habih kaler turun...warna hijau plak tu..malu macam Incredible Hulk!!!!

    BalasPadam