Salam.

INGATAN: Artikel ini ditulis berdasarkan pengalaman serta pemerhatian kehidupan peribadi penulis. Terdapat kemungkinan isi-isi yang dikemukakan berbeza kepada setiap individu. Setiap pembaca berhak untuk tidak menerima bulat-bulat apa yang ditulis. Setiap teguran, komen dan sumbangan dalam sebarang bentuk amatlah dihargai.

Isnin, 5 Mac 2012

Marah Bodoh!


Hari : Jumaat 2 Mac 2012  
Waktu :  10.25pm
Lokasi :  Dalam Kereta bergerak
Perihal : Lepas sarapan lewat...aku nak balik segera..nak singgah pi Hospital Sultanah Bahiyah..tapi masih ikut jalan biasa dok lalu..dekat laa sikit. Masa tu 'budak' kilang rehat. Jalan ramai2, beremba2 penoh jalan. Aku pon gerak laa keta pelan2 sebab depa ramai. Sambe2 jalan kaki, depa sembang2. Ada seorang yg jalan agak 'hebat' ditengah jalanraya....oleh sebab kawan dia perasan ada kereta, sebelom aku horn..dia pon tarik laa kawan dia tu ke tepi....bila aku lepas saja dari dia....maka terkeluarlah kata dari mulut salah seorang yang 'hebat' tu...."Bodoh, buat pa lalu kot sini"......dengaq perkataan bodoh tu terus berapi di hati.....brek kereta dan buka pintu......"Sapa yg cakap bodoh tadi" jerit aku.....lama lepas tu aku sedar kembali.......rupanya kalau orang 'bodoh' pangge kita bodoh.....cepat laa pulak marahnya...Astagfirullah aladzhim.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan