Salam.

INGATAN: Artikel ini ditulis berdasarkan pengalaman serta pemerhatian kehidupan peribadi penulis. Terdapat kemungkinan isi-isi yang dikemukakan berbeza kepada setiap individu. Setiap pembaca berhak untuk tidak menerima bulat-bulat apa yang ditulis. Setiap teguran, komen dan sumbangan dalam sebarang bentuk amatlah dihargai.

Jumaat, 22 Jun 2012

Untung sabut sentiasa setiap Jumaat



Orang Islam Malaysia sangat baik. Selalu bagi untung sabut kat aku, tak pernah aku dpt untung batu. Alkisahnya aku tak pernah sampai awal ke masjid utk solat Jumaat.  Adatnya aku takkan dpt ganjaran saf pertama. Untungnya setiap kali bila nak mula solat, aku jarang terlepas ganjaran 3 saf pertama. Terima kasih lah kpd jemaah lain yg bagi peluang tu kat aku. Kalau singgah ke masjid dikala bermusafir jarang lah aku sampai ke saf pertama tu, kerapnya di hujung2 saja pulak!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan