Salam.

INGATAN: Artikel ini ditulis berdasarkan pengalaman serta pemerhatian kehidupan peribadi penulis. Terdapat kemungkinan isi-isi yang dikemukakan berbeza kepada setiap individu. Setiap pembaca berhak untuk tidak menerima bulat-bulat apa yang ditulis. Setiap teguran, komen dan sumbangan dalam sebarang bentuk amatlah dihargai.

Rabu, 23 Oktober 2013

Hospital Pantai Sungai Petani

Bah. 4
Selain drp makan dan suntik ubat, sedut darah dr lengan sari 2 kali., aku hanya baring2 sajalah. Mandi sekali pon haram.... dah sejuk aircond buat apa aku mandi! Hari 3 di situ aku pindah lagi... pindah ke wad 2 bilik 212A1 tp aku saja2 pilih duduk di 212A2 sebab mengadap ke luar. Tu yg banyak gambar aku boleh snap dgn tipon murah aku tu.

menu tengah hari hari 3.

 Petangnya letih berbaring selepas 1 tabung lagi darah disedut dr lengan tu, aku jengok2 luar tingkap... petik pi tipon tu... ini hasilnya!

jam 6.50pm 19/10/13

Tiada ulasan:

Catat Ulasan