Salam.

INGATAN: Artikel ini ditulis berdasarkan pengalaman serta pemerhatian kehidupan peribadi penulis. Terdapat kemungkinan isi-isi yang dikemukakan berbeza kepada setiap individu. Setiap pembaca berhak untuk tidak menerima bulat-bulat apa yang ditulis. Setiap teguran, komen dan sumbangan dalam sebarang bentuk amatlah dihargai.

Rabu, 23 Oktober 2013

Hospital Pantai Sungai Petani

Bah. 5
HARI 4~ Rumusan hari 1 sampai hari 3..Mula dgn ujian darah, setiap hari darah aku masuk lab (2X3h=6 kali), X-ray, buat ECG, duit bilik air, duit bilik katil, duit makanminum, duit ubat dan duit udara... dan akhirnya Medical Card aku dicharge RM2.9K. Kononnya hari ni Dr., kata, 'kalau tak ada apa2 masalah dgn darah, Encik Mad boleh balik'. Ramai teman2 akan aku tinggalkan... sunyilah gamaknya kamu semua!
 En. Wate dan En. Skut dan Cik Su ada di kiri sentiasa meneman.

 Tempat lepak sorang2 kalau takdak hujan waktu petang, duduk2 dengar bunyi air terjun. Orang lain main pandang saja aku dok situ. Senyum2 pon ada. Pelik kotno sebab selama ni mungkin takdak sapa yg lepak situ.

 Teman hujung kaki, malam tu lepak dgn dia tonton Piala Malaysia, Sarawak vs Pahang. Jemunya Tn. Panasonic no, tonton berdua saja.

 Teman sebelah kanan... tengok tu setia duduk menunggu aku... sunyi le kau lepas ni.. kau kawan sajalah dgn Tn. Tong Sam Pah pulak ye!
SELAMAT TINGGAL SEMUA!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan