Salam.

INGATAN: Artikel ini ditulis berdasarkan pengalaman serta pemerhatian kehidupan peribadi penulis. Terdapat kemungkinan isi-isi yang dikemukakan berbeza kepada setiap individu. Setiap pembaca berhak untuk tidak menerima bulat-bulat apa yang ditulis. Setiap teguran, komen dan sumbangan dalam sebarang bentuk amatlah dihargai.

Jumaat, 31 Januari 2014

Sekolah dulu 12 - Nazir

Dulu aku tak tau pon itu NAZIR, yg aku tau itu Pelawat!
Cikgu2 selalu warning kami bila pelawat mai... aku pon takot semacam je tengok pelawat tu..

Dia masuk kelas, dia tanya sipir kali2. Mampoih aku... sebab aku tak pernahnya hafaz kali2 selain X2, X5 dan X10... lemah sangat aih kali2 nih...
Takot sunggoh budak2 dulu dgn 'pelawat'... 
...budak la buat tak heran, cikgu pulak yg ketaq!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan